Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen vendéglátó hely tudja használni vendéglátó szoftverüket?

  • Vendéglátó szoftverünket úgy fejlesztettük és fejlesztjük a mai napig, hogy bármilyen típusú vendéglátóhely számára alkalmas rendelésfelvételi, készletkezelő és elszámoltató rendszer legyen.
  • Legyen szó a'la carte étteremről, gyorséttermről, önkiszolgáló étteremről, büféről, kávézóról, sörözőről, kocsmáról, pubról, bárról, night clubról, kisebb panzióról, - a tulajdonostól, az üzletvezetőn keresztül, a felszolgálókig minden munkatárs munkáját segíti, az üzlet menetét támogatja.

A szoftver működéséhez szükséges eszközöket megvásárolhatom Önöktől?

  • Természetesen. Hardver kínálatunkat itt tekintheti meg. Aktuális árlistánkat igény esetén elküldjük Önnek emailben.

Nincs pénzem rá, de szükségem lenne a szoftverükre. Ilyen esetre tudnak valamit javasolni?

  • A lízinget találnánk a legmegfelelőbb megoldásnak ilyen esetre, ugyanis amennyiben cége az előírt kritériumoknak megfelel, 0 Ft-os kezdőrészlettel is beüzemelheti éttermi rendszerét! Részletesebben erről a Finanszírozás menüpont alatt olvashat.

Hogyan válasszam ki, hogy milyen modulra van szükségem?

  • Ez nagyon egyszerű, mert a kézi pincér terminál modult leszámítva Vendéglátó szoftverünknek nincsenek moduljai, minden kedves ügyfelünk a teljes szoftvert megkapja:
    • a rendelésfelvételi rendszert tetszés szerint érintő kijelzős vagy hagyományos billentyűzetes-egeres rendelésfelvételi móddal, vevő hívó rendszerrel
    • raktárkészletkezelési rendszert a digitális mérleges standolási lehetőséggel, illetve vonalkódos bevételezési lehetőséggel
    • az ellenőrzési rendszert a rengeteg statisztikával, riporttal
    • a tözsvendégkezelési rendszert, mágneskártya azonosítási lehetőséggel, folyószámlavezetési opcióval
  • Ön dönti el, hogy mit használ fel ezekből az opciókból.
  • Mindössze a kézi pincér terminál modulunk az, amelyet nem építettünk bele a fő szoftverbe és amely külön díjjazás ellenében kérhető.
  • A hardver szükségletet pedig átbeszéljük és Ön eldönti, hogy tőlünk rendeli-e meg a hardvereket vagy máshol vásárol, esetleg meglévő eszközeit használja fel.

Vállalnak garanciát?

  • Szoftvereinkre élettartam garanciát vállalunk, azaz amíg forgalmazzuk, javítjuk a szoftverben felfedezett hibákat.
  • A garancia nem terjed ki az adatbázis sérülését okozó külső behatásokra: pl: áramszünet, villámcsapás, vírus okozta károsodás, hardver meghibásodása, nem rendeltetésszerű használat.

Mennyibe kerül a telefonos segítség?

  • Telefonos ügyfélszolgálati kollégáink ingyenesen állnak az Ön rendelkezésére munkaidőben.

Hogyan lehet megrendelni a szoftvert?

  • A szoftvert akár telefonon, akár e-mailben meg lehet rendelni. A megrendelést követően emailben elküldjük Önnek a visszaigazolást, a szerződést és a többi aláírni való, kitöltendő dokumentumot, illetve bekérjük Öntől azokat az információkat, melyek szükségesek az induló adatbázisuk felépítéséhez (ét- és itallap, asztaltérkép, stb). A cégszerűen aláírt dokumentumokat 2 példányban postai úton kérjük visszaküldeni és ezzel az adminisztrációs kötelezettségek le is zárulnak.

Mennyi időbe telik a megrendeléstől számítva a szoftver telepítése?

  • Ez nyilván nem csak rajtunk múlik. Az adatbázist minden esetben  feltöltött állapotban adjuk át. Ehhez szükségünk van a termékeikkel kapcsolatos minden információra (termék név, eladási ár, receptúra, stb), melyeket Önnek kell a rendelkezésünkre bocsátania egy általunk megadott forma (sablon) szerint. Mihelyst megkapjuk az adatbázis feltöltéséhez szükséges adatokat, onnantól számítva 1-3 nap a telepítés.

Nincs időm. Vállalják azt is, hogy helyettem összeállítják az adatbázis feltöltéséhez szükséges sablont?

  • Természetesen.

Mennyire bonyolult megtanulni a szoftver kezelését?

  • A rendelésfelvétel menete 15- 60 perc alatt megtanulható a befogadóképességtől függően.
  • A háttérmunkák betanítása a tulajdonosnak, illetve az üzletvezetőknek több lépcsőben történik, amikor kezdenek megbarátkozni az alap dolgokkal, és elkezdenék a komolyabb háttérmunkát, ellenőrzést, jöhet a következő lépcső.
  • A tanulást és a szoftverben való eligazodást részletes használati útmutató könnyíti.
  • Kérdés, kérés esetén pedig ügyfélszolgálatunk is rendelkezésére áll.

Hogyan történik a betanítás?

  • A betanítást meg lehet oldani interneten keresztül is (távoli asztali eléréssel) vagy kiszállással (személyesen). Utóbbi esetben kiszállási díjjal szükséges kalkulálnia.

Hogyan működik az ügyfélszolgálat?

  • Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon, hétfőtől péntekig 09.00 – 16.00-ig áll rendelkezésre bármilyen problémával, kérdéssel, kéréssel kapcsolatban.
  • Súlyos, azonnali megoldást követelő hiba esetén ügyeleti számunkon a nap 24 órájában elérhetőek vagyunk.
  • Hiba esetén elsősorban távoli eléréssel igyekszünk orvosolni a felmerülő problémákat. Ha nem sikerül így megoldást találnunk, akkor lehetőségeinkhez mérten a legrövidebb időn belül a helyszínen hárítjuk a hibát.
  • A karbantartás, újratelepítés, kiszállás költségeit szerződésünk 1.sz melléklete rögzíti.

Béreljem vagy megvásároljam vendéglátó szoftverüket? Mivel járok jobban?

  • Minden használatba vételi konstrukciónak megvannak az előnyei. Bővebben a Finnszírozás menüpont alatt olvashat erről.

Honnan tudhatok a legújabb frissítésekről, fejlesztésekről?

  • Minden nagyobb fejlesztésünkről értesítjük ügyfeleinket. Amennyiben élni kíván a lehetőséggel, előre egyeztetett időpontban felfrissítjük a szoftverét.

Amennyiben kérek szoftverfrissítést, azért kell fizetni?

  • Bérlős ügyfeleknek ingyen jár a szoftverkövetés, megvásárlós ügyfeleknek alkalmanként kiszabott díjazás ellenében.

Kérjen részletes tájékoztatást és árajánlatot!

Tekintse meg Vendéglátó szoftverünk részletes leírását