Anyaghányad nyilvántartást a 62/2011. (VII. 30.) VM rendelete alapján minden vendéglátóipari egységeknek készítenie kell.
A törvényi előírásoknak megfelelően kidolgoztuk és beépítettük Vendéglátó szoftverünkbe az anyaghányad nyilvántartás készítési lehetőséget, mely nagyban megkönnyíti a hatályos jogszabályok betartását az Ön számára.
Fejlesztésünk azóta a hatósági ellenőrzés próbáját is kiállta már!
Az anyaghányad nyilvántartást a 62/2011. (VII. 30.) VM rendelet 1. számú melléklete szabályozza.
E szerint:
Az anyaghányad-nyilvántartásnak tartalmaznia kell:
a) a vendéglátó vállalkozás neve,
b) az ételkészítés címe,
c) a termék megnevezése,
d) az anyaghányad nyilvántartás készítésének időpontja,
e) az egységnyi termékhez (adag vagy darab) felhasznált alapanyagok, adalékanyagok, aromák és enzimek megnevezése és mennyisége, jelölve az élelmiszerek jelöléséről szóló külön rendelet szerinti allergén összetevőket is,
f) csomagoltan történő kiszállítás esetén a csomagolóanyag megnevezése,
g) csomagoltan történő kiszállítás esetén az étel fogyaszthatósági vagy minőség-megőrzési időtartama,
h) csomagoltan történő kiszállítás esetén a tárolási és készen tartási feltételek,
i) a 20. § (2) bekezdés szerint forgalomba hozott élelmiszerek esetében a jelölés teljes szövege.
A fenti tartalmi kritériumoknak megfelelően készíti a Vendéglátó szoftver az anyaghányad nyilvántartást. Hogyan? Kérés estén ezt is készséggel megmutatjuk Önnek. :)
Vendéglátó szoftver + saját weboldal AKCIÓ:
3 havi bérleti díj áráért 6 hónapig használhatod a StandMágus Vendéglátó Szoftvert
+ ha szükséged lenne egy saját weboldalra, az OnlineMágus Rendelő Szoftvert szintén 3 havi bérleti díj áráért 6 hónapig hónapig használhatod!
További kedvezmények Vendéglátó Szoftver esetén a leggyorsabbaknak:
ajándék (kliens) szoftver egy második gépre az első 6 hónapra
ajándék karbantartó szoftver
az üzembehelyezés díját megfelezzük!
Ajánlatunk visszavonásig érvényes!