Kérdésed van? Felhívunk és segítünk!

Blog

Sok időt töltötök a menüs megrendelések koordinálásával? Válasszátok a könnyebb utat!
2021. 04. 07.

Sok időt töltötök a menüs megrendelések koordinálásával? Válasszátok a könnyebb utat!

Bonyodalmat jelent a menüs rendelések nyomon követése, a futárok útvonalának összeállítása és a menük elkészítéséhez szükséges alapanyagok összeírása?

Szoftverünk menü összeállítás funkcióját olyan vendéglátó egységeknek ajánljuk, akik átláthatóbbá, gyorsabbá szeretnék tenni a menüztetés rendszerét és nem akarnak küzdeni a fent felsorolt problémákkal. 

 

Szoftverünkben több hétre előre feltölthetitek a menü kínálatotokat, ezáltal a vendégeitek telefonon vagy akár online (OnlineMágus Rendelő Szoftverünk segítségével) is könnyedén leadhatják a menü rendeléseiket.

Az előrendelések összesítésénél nem kell bonyolult excel táblázatokat és kimutatásokat vezetnetek, hiszen a szoftverünkben naponta, vagy bármilyen tetszőleges időtartamra le tudjátok szűrni az összes beérkezett menü rendelést, ha pedig szükséges, akkor vendégek, települések és konkrét termékek szerint is tovább tudjátok szűkíteni a listát.

A menüs előrendeléseket táblázatos és listás módban is tudjátok nyomtatni, melyek segítségével átláthatjátok, hogy egy adott időszakra (jellemzően egy hétre), vendégenként milyen és mennyi menü rendelésetek van. A futár munkáját is megkönnyíthetitek, úgy, hogy nyomtatás előtt a legoptimálisabb kiszállítási sorrend szerint rendezitek a listáját, így nem kell ezzel bajlódnia útközben. 

Menüs rendelések esetén gyakori, hogy hetente, vagy bizonyos időszakonként fizetnek a vendégek, szoftverünkkel könnyen tudjátok kezelni az ilyen helyzeteket is. Vendégeiteknek fizetéskor az egész heti fogyasztásról is tudtok vendégblokkot nyomtatni, melyen tételes látják a napi menü rendeléseket, illetve a végösszeget is. A folyószámla kezelés funkciónk segítségévél pedig tökéletesen megoldott az a szituáció is, amikor a vendégeitek a menüs rendeléseket előre rendezik, pl a következő heti menüt pénteken.

A menüs előrendelések követésén kívül probléma szokott lenni a rendelt tételek előállításához szükséges alapanyagok listájának összeállítása is. Erre is van megoldásunk: szoftverünk néhány kattintással automatikusan létrehozza a bevásárló listát (a várható kiadásokkal), annak megfelelően, hogy a lekért időszakban rendelt menükből hány adagot kell elkészítenetek. 

 

Vissza a bejegyzésekhez

Kérj részletes tájékoztatást és árajánlatot!

Tekintsd meg Vendéglátó szoftverünk részletes leírását