Kérdésed van? Felhívunk és segítünk!

Blog

Kinyitottak a teraszok - kézi pincér terminál modul a még gyorsabb kiszolgálásért!
2021. 04. 28.

Kinyitottak a teraszok - kézi pincér terminál modul a még gyorsabb kiszolgálásért!

Kinyitottak a teraszok! Végre!  

Ez nagyszerű hír minden szempontból, vendég és vendéglátós részről egyaránt. 

A vendégek, akik eddig hosszú hónapokig meg voltak fosztva attól, hogy egy hangulatos teraszon kellemes csevely, zamatos kávé, finom étel vagy éppen hideg sör mellett élvezzék a napsütést és egymás társaságát, bizonyára elvárják, hogy a kiszolgálás gyors, pontos és zökkenőmentes legyen, esetleg még egy mosoly is jól esne nekik a felszolgálótól. ⁠

⁠Ehhez pedig óriási segítséget nyújt egy jó vendéglátó szoftver és azon belül is egy kézi rendelés felvételi lehetőség. 

 

A kézi rendelés felvételi lehetőséget többféle néven is szokták illetni: kézi pincér terminál, mobil pincér terminál, PDA és még sorolhatnánk, a lényege azonban mindegyiknek az, hogy a felszolgálók munkáját támogassák a rendelésfelvétel menetének meggyorsításával.

A StandMágus Vendéglátó Szoftver kézi pincér teminál moduljának működését a következőképpen lehet elképzelni:

1. A felszolgáló odalép egy asztalhoz és jegyzettömb helyett elővesz egy okos eszközt (pl. tabletet, okos telefont, iphone-t, Ipad-et) 

2. A vendégek felsorolják mit szeretnének fogyasztani, amelyet ő rögzít a kézi pincér terminál modul segítségével az okos eszközön az összes speciális kívánsággal.

3. Ha a teljes rendelést felütötte a kézi pincér terminálként használt okos eszközre és visszaolvasta azt a vendégeknek, megnyomja a lezár gombot a kézi pincér terminálon és már léphet is a következő asztalhoz. Eközben a rendelés ezzel az egy gombnyomással beküldésre került a pultos, illetve a konyha blokknyomtatóra és a kollégák már el is kezdhetik a vendégek rendelésének feldolgozását. 

 

 Eredmény:

A kézi pincér terminál segítségével felszolgálónknak megspóroltunk egy kört a pult, illetve a konyha felé és azt az időt is, amely ahhoz kellett volna, hogy felüsse a rendeléseket a pultban elhelyezett főgépbe. Ezt az időt a vendégnek is megspóroltuk, hiszen gyorsabban megkezdődött a rendelésének a feldolgozása, így gyorsabban fogja megkapni az italát és az ételét. 

És a többi vendég? A felszolgálónk a rendelés felvételét követően nem a pultba szalad, türelmet kérve a többi vendégtől, hanem odalép a következő asztalhoz és azt a rendelést is rögzítheti a kézi pincér terminálon és a folyamat kezdődik előlről. 


Ha a kézi pincér terminál modult pincérhívó karórával is kiegészítjük, akkor felszolgálónk addig maradhat a placcon, amíg el nem kezd rezegni a csuklóján az óra, jelezve, hogy a kollégák elkészültek egy rendeléssel, amelyet vihet a vendégnek. 

Az sem okoz problémát a kézi pincér terminált használó felszolgálónak, ha egy vendég fizetni szeretne, egyszerűen megnyitja az asztalt a kézi pincér terminál modulon, rábök az összesítés gombra és a pultban elhelyezett blokknyomtatóra már ki is nyomtatódik a vendégblokk a vendég tételes fogyasztásáról.

Tudsz a kézi pincér terminál modulnál jobb és gyorsabb megoldást a felszolgálók munkájának megtámogatásához? Ha igen, jelezd kérlek, minden javaslatra nyitottak vagyunk! :)

És még egy jó hír: a StandMágus Vendéglátó Szoftver kézi pincér terminál moduljához bármilyen okos eszköz használható, akár saját mobil telefon is. Véleményünk szerint a legoptimálisabb a 7"-os kijelző méret. 

 

Ha úgy érzed hasznos segítség lenne a kézi pincér terminál nálatok is, kérd ajánlatunkat elérhetőségeink bármelyikén.

Vissza a bejegyzésekhez

Kérj részletes tájékoztatást és árajánlatot!

Tekintsd meg Vendéglátó szoftverünk részletes leírását