Kérdésed van? Felhívunk és segítünk!

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen vendéglátó hely tudja használni vendéglátó szoftverünket?

  • Vendéglátó szoftverünket úgy fejlesztettük és fejlesztjük a mai napig, hogy bármilyen típusú vendéglátóhely számára alkalmas rendelésfelvételi, készletkezelő és elszámoltató rendszer legyen.
  • Legyen szó a'la carte étteremről, gyorsétteremről, önkiszolgáló étteremről, büféről, kávézóról, sörözőről, kocsmáról, pubról, bárról, night clubról, kisebb panzióról, - a tulajdonostól, az üzletvezetőn keresztül, a felszolgálókig minden munkatárs munkáját segíti, az üzlet menetét támogatja.

A szoftver működéséhez szükséges eszközöket megvásárolhatom?

  • Természetesen. Hardver kínálatunkat itt tekintheted meg. Aktuális árlistánkat igény esetén elküldjük emailben. 
  • A hardverek bérlésére nincsen lehetőség, kizárólag csak megvásárlásra.

Nincs pénzem rá, de szükségem lenne a szoftverre. Ilyen esetre tudtok valamit javasolni?

  • A lízinget találnánk a legmegfelelőbb megoldásnak ilyen esetre, ugyanis amennyiben a cég az előírt kritériumoknak megfelel, 0 Ft-os kezdőrészlettel is beüzemelheted az éttermi rendszert! Részletesebben erről a Finanszírozás menüpont alatt olvashatsz.

Hogyan válasszam ki, hogy milyen modulra van szükségem?

  • Részletesen: Áraink menüpont alatt. 
  • A teljes programunkban korlátozás nélkül használhatjátok a funkciókat.
    • a rendelésfelvételi rendszert tetszés szerint érintő kijelzős vagy hagyományos billentyűzetes-egeres rendelésfelvételi móddal
    • raktárkészletkezelési rendszert a digitális mérleges standolási lehetőséggel, illetve vonalkódos bevételezési lehetőséggel
    • az ellenőrzési rendszert a rengeteg statisztikával, riporttal
    • a tözsvendégkezelési rendszert, mágneskártya azonosítási lehetőséggel, folyószámlavezetési opcióval
    • Részletesen: Áraink menüpont alatt. 
  • Amennyiben csak rendelésfelvételre szeretnétek használni a programot, akkor az alap programunkat ajánljuk, melyek mellé igény esetén válaszhatóak kiegészítő modulok is.
  • Amennyiben csak standolásra és készletkezelésre lenne szükségetek, rendelésfelvételi rész nélkül, akkor a standoló programunkat ajánljuk.
  • Mindössze a kézi pincér terminál modulunk, a karbantartó szoftverünk és az SMD vevőhívó rendszer az, amelyet nem építettünk bele a fő szoftverbe és amely külön díjazás ellenében kérhető.
  • A szoftverbemutató során minden funkciót megmutatunk és átbeszélünk, mely után javaslataink alapján eldönthetitek, hogy melyik megoldás lenne a legkedvezőbb számotokra.

Vállaltok garanciát?

  • Szoftvereinkre élettartam garanciát vállalunk, azaz amíg forgalmazzuk, javítjuk a szoftverben felfedezett hibákat.
  • A garancia nem terjed ki az adatbázis sérülését okozó külső behatásokra: pl: áramszünet, villámcsapás, vírus okozta károsodás, hardver meghibásodása, nem rendeltetésszerű használat.

Mennyibe kerül a telefonos segítség?

  • Telefonos ügyfélszolgálati kollégáink ingyenesen állnak rendelkezésedre munkaidőben (hétköznap 09:00-17:00 között).
  • Hétvégén ügyeleti jelleggel sürgős probléma esetén állunk rendelkezésre.

Hogyan lehet megrendelni a szoftvert?

  • A szoftvert akár telefonon, akár e-mailben meg lehet rendelni. A megrendelést követően emailben elküldjük az adategyeztetőnket, melyben a céges adatokat kérjük el. Válaszként küldjük a visszaigazolást, a szerződést és a többi aláírni való, kitöltendő dokumentumot, illetve bekérjük azokat az információkat, melyek szükségesek az induló adatbázis felépítéséhez (ét- és itallap, asztaltérkép, logo stb). A cégszerűen aláírt dokumentumokat 2 példányban postai úton kérjük visszaküldeni.

Mennyi időbe telik a megrendeléstől számítva a szoftver telepítése?

  • Ez nyilván nem csak rajtunk múlik. Az adatbázist minden esetben feltöltött állapotban adjuk át. Ehhez szükségünk van a termékekkel kapcsolatos minden információra (termék név, eladási ár, receptúra, stb), melyeket Nektek kell a rendelkezésünkre bocsátani egy általunk megadott forma (sablon) szerint. Mihelyst megkapjuk az adatbázis feltöltéséhez szükséges adatokat, onnantól számítva 1-3 nap a telepítés.

Nincs időm. Vállaljátok azt is, hogy helyettem összeállítjátok az adatbázis feltöltéséhez szükséges sablont?

  • Ha esetleg nincs időtök a sablonunkkal foglalkozni, akkor előre egyeztetett díjazás ellenében szívesen elkészítjük a kész adatbázist. Nektek csak annyi dolgotok van ebben az esetben, hogy a vendéglátó egység ét- és itallapját továbbítjátok a részünkre.

Mennyire bonyolult megtanulni a szoftver kezelését?

  • A rendelésfelvétel menete 15- 60 perc alatt megtanulható a befogadóképességtől függően.
  • A háttérmunkák betanítása a tulajdonosnak, illetve az üzletvezetőknek több lépcsőben történik, amikor kezdenek megbarátkozni az alap dolgokkal, és elkezdenék a komolyabb háttérmunkát, ellenőrzést, jöhet a következő lépcső.
  • A tanulást és a szoftverben való eligazodást részletes használati útmutató könnyíti.
  • Kérdés, kérés esetén pedig ügyfélszolgálatunk is rendelkezésére áll munkaidőben (hétköznap 09:00-17:00 között).

Hogyan történik a betanítás?

  • A betanítást meg lehet oldani interneten keresztül is (távoli asztali eléréssel), személyesen irodánkban vagy kiszállással. Utóbbi esetben kiszállási díjjal szükséges kalkulálni. Részletek: Áraink
  • A betanítás általában 2 részben szokott zajlani, az első részben a munkához szükséges alapvető dolgokat mutatjuk meg, ezek közé tartozik leginkább a nap nyitás/ zárás, a rendelésfelvétel, illetve az asztaltérképen történő módosítások kezelése, valamint a törzsadatok szerkesztése. A második részben szoktuk megmutatni a készletkezeléssel kapcsolatos feladatokat, itt már nem feltétlenül van szükség minden dolgozó részvételére. 

Hogyan működik az ügyfélszolgálat?

  • Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon, hétfőtől péntekig 09:00 – 17:00 óra között áll rendelkezésre bármilyen problémával, kérdéssel, kéréssel kapcsolatban.
  • Ügyfélszolgálati számok: 70-650-1339; 70-945-6473; 70-476-6849
  • Súlyos, azonnali megoldást követelő hiba esetén ügyeleti számunkon (70-650-1339) a nap 24 órájában elérhetőek vagyunk.
  • Hiba esetén elsősorban távoli eléréssel igyekszünk orvosolni a felmerülő problémákat. Ha nem sikerül így megoldást találnunk, akkor lehetőségeinkhez mérten a legrövidebb időn belül a helyszínen hárítjuk a hibát.
  • A karbantartás, újratelepítés, kiszállás költségeit szerződésünk 1.sz melléklete rögzíti.

Béreljem vagy megvásároljam a vendéglátó szoftvert? Mivel járok jobban?

  • Minden használatba vételi konstrukciónak megvannak a sajátos előnyei. Bővebben a Finanszírozás menüpont alatt olvashat erről.

Honnan tudhatok a legújabb frissítésekről, fejlesztésekről?

  • Minden nagyobb fejlesztésünkről értesítjük ügyfeleinket. Megrendeléskor elkérjük azt az e-mail címet, melyre szeretnétek kapni a hírleveket. Amennyiben élni kívántok a lehetőséggel, előre egyeztetett időpontban felfrissítjük a szoftvert. 
  • Bérlős ügyfeleknek ingyen jár a szoftverkövetés, megvásárlós ügyfeleknek alkalmanként kiszabott díjazás ellenében.

Kérj részletes tájékoztatást és árajánlatot!

Tekintsd meg Vendéglátó szoftverünk részletes leírását