Ismerje meg Vendéglátó szoftverünket!

 

Vendéglátó szoftverünk fejlesztésében vendéglátós és informatikai szakemberek közel 20 éves folyamatos munkája fekszik.

Az éttermi szoftver fejlesztésénél mindig az ügyfeleink kéréseit, javaslatait tartottuk és tartjuk leginkább szem előtt, figyelve arra, hogy: 

  • nincsen két egyforma vendéglátó egység, ezért a szoftver teljes egészében az adott vállalkozás működéséhez igazítható legyen
  • segítse, könnyítse meg a szoftverrel dolgozók munkáját
  • tegye lehetővé a az üzletvezetők, cégvezetők számára az ellenőrzést
  • tegye átláthatóvá a tulajdonosok számára az üzlet menetét
  • legyen mindenki számára gyorsan megtanulható, könnyen kezelhető, rugalmasan  bővíthető

Ügyfeleink visszajelzései alapján törekvéseinket siker koronázza - a korábbi tapasztalatok és észrevételek alapján történő fejlesztéseinknek köszönhetően elmondhatjuk, hogy egy felhasználóbarát, sokrétű, könnyen kezelhető és hatékony rendszert mutathatunk be Önnek most, mely abszolút a magyar piacra lett kifejlesztve, a magyar vendéglátás sajátosságainak a figyelembe vételével, és amely árban is a magyar pénztárcákhoz lett igazítva, hiszen a komplett rendszer 1 terminálra már nettó 330 Ft-os napi ártól bérelhető! Az áron nem is szándékozunk változtatni, mert célunk, hogy minden vendéglátós, legyen étterem, pizzéria, kávézó, kocsma, pub, kisebb panzió, vendégház, disco, night club vagy bármilyen vendéglátó egység tulajdonosa, megengedhesse magának azt a biztonságot és nyugalmat, melyet szoftverünk használata nyújt

Vendéglátó szoftverünk szolgáltatásai:

 

Rendelésfelvétel:

  • Vendéglátóegységre szabható, átrendezhető vizuális asztaltérkép, amelyről pillanatok alatt egyszerűen lebonyolítható a rendelésfelvétel érintőkijelzős, hagyományos monitorral vagy PDA-val (kézi pincér terminál) egyaránt.
  • Szoftverünk kézi pincér terminál modulja lehetővé teszi, hogy valamilyen mobil eszköz (tablet, okos telefon, Ipad, Iphone, stb) használatával tudjunk rendelést felvenni már közvetlenül a vendégasztalnál, így a rendelés gyorsabban eljut a konyha, illetve a pult felé.
  • Házhozszállítás, kiszállítás pontos kezelése, korlátlan számú futárkezelés, a blokkon a vendég által megadott adatokkal.
  • Vegyes fizetés kezelése – Készpénz, étkezési jegy, bankkártya, átutalásos fizetések kezelése, akár egy számlán belül is.
  • Euro kezelése, a munkanapnyitáskor megadott árfolyamon számol a rendszer és a vendégblokkon a fizetendő összeg euróban is megjelenik tájákoztató jelleggel.
  • Többféle kedvezményadási lehetőség: normál vagy folyószámlán jóváírt kedvezmény, %-os vagy összegszerű kedvezmény, általános, minden tételből leszámításra kerülő vagy csak egy bizonyos tételből, esetleg csak ételre, csak italra, csak szállásra vagy csak szolgáltatásra vonatkozó és, ami nagyon fontos, hogy ezek a kedvezmények össze is vonhatóak.
  • Szervízdíj kezelése: A szervízdíj lehet %-os vagy összegben megadott vagy e kettő kombinációja is akár, továbbá beállítható automatikus szervízdíj is.
  • Vendégblokk nyomtatás idegen nyelven is, betérő külföldi vendégeiknek saját nyelvükön nyomtatott vendégblokkal kedveskedhetnek.
  • Áthelyezés, közös számla szétbontása, külön kedvezmény adási lehetőség pld. idegenvezetői kedvezmény.
  • Vendégblokkján, amit fizetéskor a vendég kap Öntől, a fejlécen a vendéglátó egység logója, illetve az ön által fontosnak tartott adatok szerepelhetnek, a láblécben pedig az elköszönő szöveget adhatja meg a saját szavaival.
  • Törzsvendég kezelés egyéni kedvezményadási és folyószámla vezetési lehetőség. Reklámértékű, névreszóló mágneskártya adási lehetőség a vendégeknek. Lehetőség van az asztal gyors átnevezésére is, hogy könnyebben tudjuk követni a rendeléseket.
  • Mérleggel és vonalkódolvasóval történő eladási lehetőség.

Ellenőrzés:

  • Távoli elérés - Ellenőrizheti kollégái munkáját, akár otthonról vagy nyaralás közben is az interneten keresztül. Lekérdezhet statisztikákat, úgy, hogy közben nem zavarja a rendelésfelvétel menetét.
  • Munkatársai pontos elszámoltatása, a borravaló és az összes fizetési mód alapján (készpénz, banki átutalás, étkezési jegy, hitelkártya, euró)
  • Alkalmazottankénti termékforgalom, ebben a lekérdezésben az alkalmazottak által eladott termékeket lehet kilistázni dátum alapján, akár fizetési módonként, Áfa csoportonként, ki rögzítette, ki fizettette le.
  • Termékek szerinti fogyások kimutatása, fontos statisztika, amely megmutatja, hogy mely terméke (étel vagy ital) fogyott adott időszakban a legjobban, vagy éppen a legkevésbé.
  • Vásárlás összeírása – az alapanyagok minimumkészletének figyelése, nyomtatása. Így valós képet kaphat jelenlegi hiányairól, illetve rendezvények előtt kilistázhatja, hogy az előre megrendelt termékek elkészítéséhez mennyi alapanyagra lesz szükség a  bevásárló lista segítségével.
  • Anyaghányad nyilvántartás készítése, nyomtatása
  • Reprezentációs fogyasztások kezelése és ennek statisztikai kimutatásai
  • Alapanyag és félkész étel felhasználási kimutatások, pillanatnyi készlet lekérdezése, beszerzési árak ellenőrzése stb..
  • Fontos statisztikák, grafikonok lekérdezése tetszőleges időszakokra, melyek nélkülözhetetlenek a sikeres üzleti élethez.
  • Lekérdezett adatok, kimutatások exportálása, nyomtatása
  • Törölt tételek naplózása, visszakereshető, hogy ki, mikor, mit, milyen indokkal törölt.
  • Személyre szabott felhasználói jogok, a tulajdonos eldöntheti és bármikor módosíthatja, hogy melyik munkatársnak, milyen jogosultságai legyenek a szoftver használata során.

Raktárkészlet kezelés:

  • Teljes körű raktárkészlet kezelésakár több raktárral – alapanyag bevételezése,  több raktár esetén raktárak közötti átvételezés, selejtezés, korrekciózás, standolás (manuális és digitális).
  • Egyszerű és gyors standolás és ezt követően egy gombnyomással készletkorrekció készítése
  • Standoláshoz és eladáshoz digitális mérleg csatlakoztatási lehetőség
  • Bevételezés vonalkód olvasó segítségével.
  • Kalkulációkezelés a termékekhez tartozó receptúrák nyilvántartása, módosítása és létrehozása.
  • FIFO raktárkészlet-kezelés, az először bevételezett alapanyag kerül levonásra először a raktárkészletből. Tényleges beszerzési áron történő készletnyilvántartás
  • Pontos árrés számítás

Menüztetés:

  • Olyan vendéglátó egységeknek ajánljuk, akik menüztetéssel is foglalkoznak, és átláthatóbbá, gyorsabbá szeretnék tenni a menüztetés rendszerét. Akár hetekkel előre létrehozhatják menüjeiket (leves, főétel,desszert), ezek az előre létrehozott menük csak azokon a napokon lesznek rendelhetőek, melyekre azt ön beállította. 
  • Menü összeállítás: Egy adott menühöz (pl. Napi Menü), hozzá lehet rendelni az aznapra összeállított levest, főételt és/vagy desszertet, melyeknek az alapanyagait a szoftver levonja a készletből.
  • Előrendelések (menüs és a’la carte): Az "előrendelések kezelése" munkafolyamat vendéglátó szoftverünkben azt a célt szolgálja, hogy a vendégeink menü rendeléseit és az a’la carte étlapról történő előrendeléseit - akár hetekre előre is – rögzíteni és nyomon követni tudjuk. Az előrendelések legenerálódnak azon a napon, melyre a rendelés le lett adva.

Törzsvendég kezelés:

Csatlakoztatható eszközök, technikai funkciók:

  • Blokknyomtató - szoftverünk 80 mm-es, hőpapíros blokknyomtatóra van optimalizálva
  • Érintőkijelzős monitor (touchscreen) - természetesen a szoftverünk érintőkijelzős módban is használható
  • Vevő hívó rendszer - rendelési sorszám kijelzési lehetőség monitorra vagy LCD televízióra
  • Teljes körű hálózati működés - akár több kliens (terminál) is csatlakozhat egyszerre ugyanahhoz az adatbázishoz, ezzel lehetővé téve a több géppel való párhuzamos munkát.
  • Kézi (mobil) pincér terminál - bármely okos telefon, tablet, PDA megfelel kézi pincér terminálként, mert a szoftver böngésző alapú
  • Mágneskártya olvasó - használatával meggyorsítjuk a törzsvendégeink rendelésének kezelését, illetve  munkatársaink  szoftverbe történő belépését is.
  • Bizonyos online pénztárgép típusok - szoftverünk vonalkódot generál ÁFA csoportonként a fizetendő végösszegről a vendégblokkra és ez a pénztárgéphez csatlakoztatott vonalkód olvasó segítségével egy mozdulattal beolvastatható az online pénztárgépbe, így a hibázási lehetőség nullára redukálódik.
  • Digitális mérleg és vonalkódolvasó - melyek nagyban megkönnyítik és meggyorsítják a standolás és az értékesítés folyamatát.
  • Címkenyomtató - szoftverünkből címke is nyomtatható a kiszállítás felületen

 

Kérjen részletes tájékoztatást és árajánlatot!