Kérdésed van? Felhívunk és segítünk!

Ismerd meg Vendéglátó Szoftverünket!

 

Vendéglátó szoftverünk fejlesztésében vendéglátós és informatikai szakemberek közel 20 éves folyamatos munkája fekszik.

Éttermi szoftverünk fejlesztésénél mindig ügyfeleink kéréseit, javaslatait tartottuk és tartjuk leginkább szem előtt, figyelve arra, hogy: 

  • nincsen két egyforma vendéglátó egység, ezért a szoftver teljes egészében az adott vállalkozás működéséhez igazítható
  • segítse, könnyítse meg a szoftverrel dolgozók munkáját
  • tegye lehetővé a az üzletvezetők, cégvezetők számára az ellenőrzést
  • tegye átláthatóvá a tulajdonosok számára az üzlet menetét
  • legyen mindenki számára gyorsan megtanulható, könnyen kezelhető, rugalmasan bővíthető

Ügyfeleink visszajelzései alapján törekvéseinket siker koronázza - a korábbi tapasztalatok és észrevételek alapján történő fejlesztéseinknek köszönhetően elmondhatjuk, hogy egy felhasználóbarát, sokrétű, könnyen kezelhető és hatékony rendszert mutathatunk be, mely abszolút a magyar piacra lett kifejlesztve, a magyar vendéglátás sajátosságainak a figyelembe vételével, és amely árban is a magyar pénztárcákhoz lett igazítva, hiszen a komplett rendszer 1 terminálra már nettó 230 Ft napi ártól bérelhető! Célunk, hogy minden vendéglátós, legyen étterem, pizzéria, kávézó, kocsma, pub, kisebb panzió, vendégház, disco, night club vagy bármilyen vendéglátó egység tulajdonosa, megengedhesse magának azt a biztonságot és nyugalmat, melyet szoftverünk használata nyújt

Vendéglátó szoftverünk szolgáltatásai:

Rendelésfelvétel:

  • Vendéglátóegységre szabható, átrendezhető vizuális asztaltérkép, amelyről pillanatok alatt egyszerűen lebonyolítható a rendelésfelvétel  érintőkijelzős, hagyományos monitorral, vagy PDA-val (kézi pincér terminál) egyaránt.
  • Szoftverünk kézi pincér terminál  modulja lehetővé teszi, hogy valamilyen mobil eszköz (tablet, okos telefon, Ipad, Iphone, stb) használatával tudjunk rendelést felvenni már közvetlenül a vendégasztalnál, így a rendelés automatikusan eljut a konyha, illetve a pult felé a blokknyomtatón keresztül.  
  • Házhozszállítás, kiszállítás  pontos kezelése, korlátlan számú futárkezelés, a blokkon a vendég által megadott adatokkal.
  • Vegyes fizetés kezelése – Készpénz, étkezési jegy, bankkártya, átutalásos fizetések kezelése, akár egy számlán belül is.
  • Euro kezelése, a munkanapnyitáskormegadott árfolyamon számol a rendszer és a vendégblokkona fizetendő összeg euróban is megjelenik tájákoztató jelleggel.
  • Többféle kedvezményadási lehetőség:normál vagy folyószámlán jóváírt kedvezmény, %-os vagy összegszerű kedvezmény, általános, minden tételből leszámításra kerülő vagy csak egy bizonyos tételből, esetleg csak ételre, csak italra, csak szállásra vagy csak szolgáltatásra vonatkozó és, ami nagyon fontos, hogy ezek a kedvezmények össze is vonhatóak.
  • Szervízdíjkezelése: A szervízdíj lehet %-os vagy összegben megadott vagy e kettő kombinációja is akár, továbbá beállítható automatikus szervízdíj is.
  • Vendégblokk nyomtatás idegen nyelven is, betérő külföldi vendégeknek saját nyelven nyomtatott vendégblokk.
  • Áthelyezés, közös számla szétbontása abban az esetben, ha vendégeink külön szeretnének fizetni.
  • Vendégblokkon, amit fizetéskor a vendég kap, a fejlécen a vendéglátó egység logója, illetve a fontosnak tartott adatok szerepelhetnek, a láblécben pedig az elköszönő szöveg maximum 200 karakterben megadható.
  • Törzsvendég kezelés egyéni kedvezményadási és folyószámla vezetési lehetőség. Reklámértékű, névreszóló mágneskártya adási lehetőség a vendégeknek. Lehetőség van az asztal gyors átnevezésére is, hogy könnyebben tudjuk követni a rendeléseket.
  • Mérleggel és vonalkódolvasóval történő eladási lehetőség.
  • Igény esetén saját weboldalon keresztül a vendégek által leadhatóak a rendelések, melyek automatikusan beérkeznek a konyhai és pultos nyomtatóra.
  • 4 étlap párhuzamos használata. Így abban az esetben, ha például a kiszállításkor már árakat használunk, akkor tudjuk elkülönülten kezelni az árainkat termékenként.
  • Rendelési felület automatikus újranyitása hasznos lehet abban az esetben, hogyha gyorsétteremként működünk. Az asztalt nem kell újra nyitni, mivel minden fizettetés után automatikusan újranyílik.
  • Programunk feltétkezeléses funkciója miatt tökéletesen tudja kezelni az esetleges variációkat, akár pizzák, akár kávék esetében is. 

Ellenőrzés:

  • Munkanap nyitás/ zárás az adott napi statisztikákkal, mely visszakereshető a lekérdezéseink között.
  • Távoli elérés - Ellenőrizheted kollégáid munkáját, akár otthonról vagy nyaralás közben is az interneten keresztül. Lekérdezhetsz statisztikákat, úgy, hogy közben nem zavarod a rendelésfelvétel menetét az üzletben.
  • Munkatársaid pontos elszámoltatása, a borravaló és az összes fizetési mód alapján (készpénz, banki átutalás, étkezési jegy, hitelkártya, euró)
  • Alkalmazottankénti termékforgalom nevű lekérdezésünkben az alkalmazottak által eladott termékeket lehet kilistázni dátum alapján, akár fizetési módonként, áfa csoportonként, aszerint, hogy ki rögzítette és ki fizetette le. 
  • Termékek szerinti fogyások kimutatása, fontos statisztika, amely megmutatja, hogy mely termék (étel vagy ital) fogyott adott időszakban a legjobban, vagy éppen a legkevésbé. 
  • Vásárlás összeírása – az alapanyagok minimumkészletének figyelése, nyomtatása. Így valós képet kaphatunk a jelenlegi hiányról, illetve rendezvények előtt kilistázhatjuk, hogy az előre megrendelt termékek elkészítéséhez mennyi alapanyagra lesz szükség a bevásárló lista segítségével.
  • Anyaghányad nyilvántartás készítésére és nyomtatására is van lehetőség.
  • Reprezentációs fogyasztások kezelése és ennek statisztikai kimutatásai.
  • Alapanyag és félkész étel felhasználás kimutatások, pillanatnyi készlet lekérdezése, beszerzési árak ellenőrzése stb..
  • Fontos statisztikák, grafikonok lekérdezése tetszőleges időszakokra, melyek nélkülözhetetlenek a sikeres üzleti élethez.
  • Lekérdezett adatok, kimutatások exportálása, nyomtatása
  • Törölt tételek naplózása, visszakereshető, hogy ki, mikor, mit, milyen indokkal törölt. 
  • Személyre szabott felhasználói jogok, a tulajdonos eldöntheti és bármikor módosíthatja, hogy melyik munkatársnak, milyen jogosultságai legyenek a szoftver használata során. 3 féle felhasználói fiók létrehozására van lehetőség, tulajdonos, üzletvezető és pincér. A bejelentkezés meggyorsítható mágneskártya használatával. Gyorséttermeknek javasolt funkció lehet a felhasználói fiókok automatikus kiléptetése.
  • Több üzlet nyilvántartására is van lehetőség, mivel ez által pénzügyileg teljesen elkülönülten láthatod az üzletek működését.
  • A házikassza nem azonos a könyvelésben használt házipénztárral, mivel nem görgetjük a forgalmat, kifejezetten a pénztárgépnél lévő kassza nyilvántartását segíti. A funkció hasznos lehet azoknak, akik rendszeresen vesznek ki és tesznek be a kasszából egy bizonyos összeget, az olyan esetekre, amikor pl szállítmány érkezik. Az ilyen féle kiadásokat tudjuk rögzíteni.  
  • Tevékenységnaplónk egy olyan lekérdezés, melyben percről-percre láthatjátok és visszakövethetitek a szoftverben történteket.
    Minden jelentős eseményt belevettünk a listába, így könnyebb és pontosabb lehet az ellenőrzés.

Raktárkészlet kezelés:

  • Teljes körű raktárkészlet kezelés akár több raktárral – alapanyag bevételezése,  több raktár esetén raktárak közötti átvételezés, selejtezés, korrekciózás, standolás (manuális és digitális). Maximum 10 raktár kezelése.
  • Egyszerű és gyors standolás és ezt követően egy gombnyomással készletkorrekció készítése
  • Standoláshoz és eladáshoz digitális mérleg csatlakoztatási lehetőség
  • Bevételezés vonalkód olvasó segítségével.
  • Kalkulációkezelés a termékekhez tartozó receptúráknyilvántartása, módosítása és létrehozása.
  • FIFO raktárkészlet-kezelés , az először bevételezett alapanyag kerül levonásra először a raktárkészletből. Tényleges beszerzési áron történő készletnyilvántartás
  • Pontos árrés számítás

Menüztetés:

  • Olyan vendéglátó egységeknek ajánljuk, akik menüztetéssel is foglalkoznak, és átláthatóbbá, gyorsabbá szeretnék tenni a menüztetés rendszerét. Akár hetekkel előre létrehozhatják menüjeiket (leves, főétel,desszert), ezek az előre létrehozott menük csak azokon a napokon lesznek rendelhetőek, melyekre beállítottuk.
  • Menü összeállítás: Egy adott menühöz (pl. Napi Menü), hozzá lehet rendelni az aznapra összeállított levest, főételt és/vagy desszertet, melyeknek az alapanyagait a szoftver levonja a készletből.
  • Előrendelések (menüs és a’la carte): Az "előrendelések kezelése" munkafolyamat vendéglátó szoftverünkben azt a célt szolgálja, hogy a vendégeink menü rendeléseit és az a’la carte étlapról történő előrendeléseit - akár hetekre előre is – rögzíteni és nyomon követni tudjuk. Az előrendelések legenerálódnak azon a napon, melyre a rendelés le lett adva.

Törzsvendég kezelés:

  • Teljeskörű vendégnyilvántartás, regisztráció kézi pincér terminálon keresztül is
  • Egyedi kedvezmény adási lehetőség, folyószámla vezetése, hitelre történő fogyasztás lehetőségének megadása, ajándékozás, több szállítási cím kezelése
  • Komplett vendégstatisztika
  • Asztal átnevezési lehetőség, vagy vendég asztalhoz történő rendelése.
  • Teljeskörű vendég adatok megjelenése a blokkokon 

Csatlakoztatható eszközök, technikai funkciók:

  • Blokknyomtató - szoftverünk 80 mm-es, hőpapíros blokknyomtatóra van optimalizálva
  • Érintőkijelzős monitor (touchscreen) - természetesen a szoftverünk érintőkijelzős módban is használható
  • Vevő hívó rendszer - rendelési sorszám kijelzési lehetőség monitorra vagy LCD televízióra. Szoftverünkben lehetőség van sorszám alapján vevőhívó rendszer működtetésre. Az SMD vevőhívó használata azoknak a vendéglátó egységeknek javasolt, melyekben a rendelésfelvétel után vissza kell hívni a vendéget a pulthoz. A vevő rendelés után, egy szoftverünkből kiállított vendégblokkot kap, mely sorszámmal van ellátva. Ezt a sorszámot kell felvinnünk a szoftverünk Vevőhívó rendszer felületére, mely lehetővé teszi, hogy az elkészült étel sorszámát a „kész” gombra kattintva küldjük ki a kijelzőnkre. 
  • Teljes körű hálózati működés - akár több kliens (terminál) is csatlakozhat egyszerre ugyanahhoz az adatbázishoz, ezzel lehetővé téve a több géppel való párhuzamos munkát.
  • Kézi (mobil) pincér terminál - bármely okos telefon, tablet, PDA megfelel kézi pincér terminálként, mert a szoftver böngésző alapú
  • Mágneskártya olvasó- használatával meggyorsítjuk a törzsvendégeink rendelésének kezelését, illetve  munkatársaink  szoftverbe történő belépését is.
  • Bizonyos online pénztárgép típusok - szoftverünk vonalkódot generál ÁFA csoportonként a fizetendő végösszegről a vendégblokkra és ez a pénztárgéphez csatlakoztatott vonalkódolvasó segítségével egy mozdulattal beolvastatható az online pénztárgépbe, így a hibázási lehetőség nullára redukálódik.
  • Digitális mérleg és vonalkódolvasó - melyek nagyban megkönnyítik és meggyorsítják a standolás és az értékesítés folyamatát.
  • Címkenyomtató- szoftverünkből címke is nyomtatható
  • Adóügyi bizonylat nyomtató - A blokknyomtató adóügyi bizonylatot nyomtat, melyet hivatalosan átadhatunk a vendégnek. A vevőkijelző funkciója, hogy a vendégeket tájékoztassa a fizetendő összegről. A Fiscat online pénztárgép használatát, minden olyan vendéglátó egységnek javasoljuk, ahol nem szeretnének a szoftvertől különállóan online pénztárgépet használni, mivel a szoftverből egy gombnyomással ráküldhetőek a nyomtatóra az értékesített termékek összegei, ezáltal a NAV felé is továbbításra kerülnek az adatok. 

 

Egy ingyenes szoftverbemutató keretében készséggel megmutatjuk vendéglátó szoftverünk működését.

Ha elnyeri tetszésedet vendéglátó szoftverünk, még a hardverek keresésével sem kell bajlódni, mindent megtalálsz nálunk, ami szükséges a program tökéletes működéséhez.

 Hardver ajánlatainkat itt tekintheted meg! Az árlistát árajánlat kérés során csatoljuk!

 

Kérj részletes tájékoztatást és árajánlatot!