Elkészítetted a regisztrációt az NTAK felületén és van már NTAK adatszolgáltatásra alkalmas vendéglátó szoftvered?
Ha a válaszod igen, akkor gratulálunk és nem kell tovább olvasnod.
Azonban, ha még csak most kezdtél ezzel a témával foglalkozni és teli vagy kérdésekkel, akkor jó helyen jársz!
A Stand-Mágus Kft kifejezetten a vendéglátásban használatos szoftverek tervezésével, fejlesztésével és értékesítésével foglalkozik már 2009 óta.
Minthogy vendéglátósokat szolgálunk ki, a legfontosabb fejlesztési feladatunk jelenleg az, hogy szoftvereinket megfeleltessük a kötelező NTAK adatszolgáltatásnak, hogy az minél zökkenőmentesebben és ügyfeleink számára a lehető legegyszerűbben, legidő- és költséghatékonyabban valósulhasson meg.
Mivel rengeteg olyan vendéglátó egység van, ahol még nem használtak korábban vendéglátó szoftvert, és most is csak a kötelező adatszolgáltatás miatt vezetik be (és így szükséges rosszként élik meg ezt a kötelezettséget), árainkkal és megoldásainkkal arra törekszünk, hogy a kötelező adatszolgáltatással járó adminisztrációs terhek egy részét levegyük ügyfeleink válláról és a lehető legkisebbb anyagi ráfordítással valósíthassák meg azt, ha már az ágazatot amúgy is annyi probléma sújtja.
A StandMágus Vendéglátó Szoftver alapmodulja tartalmazza a helyben történő rendelések felvételét, kedvezményadással, szervízdíjkezeléssel és blokknyomtatási lehetőséggel, a meglévő termékek szerkesztését, új termékek létrehozását, a feltétkezelés beállítását, a munkanap nyitást és zárást (elszámoltatást), korlátlan számú felhasználói fiók kezelését a jogosultságok testreszabásával, és természetesen az adatszolgáltatást az NTAK felé.
Ezzel a kötelező NTAK adatszolgáltatáson túl segíti, könnyíti a vendéglátó hely összes dolgozójának a munkáját, hiszen nem kell az árakat fejben tartani, nem kell számolni, a vendégek áttekinthető, tételes blokkot kapnak a rendelésükről, a konyhára azonnal beérkezik a rendelés (biztosan olvashatóan. :)), könnyedén megoldható a kedvezmény-adás, a különböző fizetési módokkal történő fizetés, a számlabontás, és persze a nap végi elszámolás sem okoz problémát, hogy csak néhányat ragadjunk ki a számos előny közül.
Alap szoftverünk tartalmazza:
helyben történő rendelések felvétele
egyedi asztaltérkép
kedvezményadás, szervízdíjkezelés
munkanap nyitás és zárás
blokknyomtatási lehetőség
felhasználói fiók kezelés
termékek szerkesztése, létrehozása
NTAK adatszolgáltatás
Automatikus adatszolgáltatás
Ügyfeleink az egész NTAK adatszolgáltatásból sokat nem fognak tapasztalni, mert automatikusan, a háttérben zajlik majd. A szükséges beállításokat követően, normál esetben, megfelelő internet kapcsolat megléte esetén semmit nem lehet majd észrevenni belőle a napi munka mellett, mert mindent "intéz" a szoftverünk.
Szoftverünk saját számítógépen, laptopon is működtethető, érintőkijelzős monitor nélkül is, de természetesen széles eszközkínálattal állunk ügyfeleink rendelkezésére, a használt PC-ktől kezdve a kifejezetten vendéglátóipari célokra kifejlesztett POS terminálokig minden típusú számítógépet, normál és érintőkijelzős monitorokat, nyomtatókat, vevő- és pincérhívókat, pénztárgépeket, stb, tehát mindent, ami a szoftverünk működéséhez szükséges lehet, megtalálsz nálunk. A jelenleg használt pénztárgéped cseréjére sincs szükség, önállóan is használható tovább, de több típussal összekapcsoltan is működik szoftverünk. Ennek megfeleleően, ha rendelkezésedre áll NTAK adatszolgáltatásra használható saját laptop vagy számítógép, akkor elegendő lehet egy egyszerű blokknyomtató, mely már bruttó: 39 900 Ft-os áron elérhető nálunk. Persze, ha nem akarsz nyomtatni, még erre sincs szükséged (de szerintünk nem árt.)
A StandMágus Vendéglátó Szoftver egy másfél évtizede folyamatosan fejlesztett komplett rendelésfelvételi, raktárkészletkezelő, ügyviteli szoftver, melynek segítségével a vendéglátó tevékenységhez kapcsolódó valamennyi ügyviteli feladat gyorsan és hatékonyan végrehajtható.
Alapszoftverünk igény esetén bármikor kiegészíthető az árlistánkban szereplő további modulokkal: házhozszállítás, készletkezelés, statisztikák, menüztetés, telefonos rendelésfelvétel, webáruház (rendelő felület szerkeszthető weboldallal).
A támogatásunk és a közös munka már elkezdődik akkor, amikor felveszed velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén. Egy teljesen ingyenes tanácsadás alkalmával végigbeszéljük az elképzeléseidet, igényeidet, a vendéglátóhelyed adottságait és annak megfelelően elkészítünk egy testreszabott ajánlatot.
A tanácsadás vagy a bemutatótermünkben zajlik egy finom kávé mellet (amikor eszközöket is tudunk mutatni működés közben) vagy online, interneten keresztül.
A tanácsadást az esetek nagy részében összekötjük egy szoftverbemutatóval is.
Ha tetszik a szoftverünk és az ajánlatunk elfogadásra kerül, leszerződünk.
A rendszerünket minden esetben értékesítésre készen adjuk át, azaz elkészítjük a tőled kapott információk alapján a kizárólag a te adataidat tartalmazó adatbázist.
Saját eszköz használata esetén szoftverünket online telepítjük, a tőlünk vásárolt eszközöket pedig telepítve küldjük el postai úton vagy személyes betanítási igény esetén, személyesen visszük el hozzád.
Természetesen megtanítunk a szoftver használtára, mely a tanácsadáshoz hasonlóan lehet online (ez a költséghatékonyabb megoldás), de igény esetén a helyszíni kiszállítással is történhet.
A betanítást követően egy gyakorló időszak veszi kezdetét, melynek hosszát ti határozzátok meg.
A munkátokat és a tanulást közel 400 oldalas, képekkel illusztrált használati útmutatóval és videókkal segítjük.
Ügyfélszolgálatunk munkaidőben ingyenesen áll a rendelkezésésetekre bármilyen kérdéssel, kéréssel kapcsolatban.
Munkaidőn kívül pedig vészhelyzeti ügyeletet tartunk fenn.
Minden egyes fejlesztésünknél az egyszerűséget, hatékonyságot, hasznosságot tartjuk célként szem előtt. Fejlesztéseinket alapvetően ügyfeleink visszajelzései alapján tervezzük és ütemezzük. Az idei évre az NTAK adatszolgáltatáson túl két fő irányt jelöltünk ki. Az egyik az automatizálás, ahol csak lehet, hogy kisebb személyzettel is zökkenőmentes legyen a munka. Ezt egyrészt külső szolgáltatók szoftvereinek integrációjával kívánjuk megvalósítani, másrészt természetesen saját szoftverünkön belüli fejlesztésekkel. Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően például a vendégek egy QR kód beolvasását követően a saját telefonjukról tudnak rendelést leadni és akár online ki is fizetni azt.
A másik irányunk pedig egy új felhő alapú szoftver elkészítése, melyben ötvözzük az elmúlt 15 év tapasztalatát a legmodernebb technikai megoldásokkal, ezzel azoknak a jelenlegi és jövőbeli ügyfeleinknek kívánunk megfelelni, akik a felhőalapú adattárolást és szolgáltatásokat preferálják, hogy akár egy mobiltelefonról is lebonyolítható legyen az ellenőrzés, a beszerzés vagy akár az egész üzlet irányítása.
Miért mi?
A StandMágus Vendéglátó Szoftver az ágazat minden szereplőjének optimális megoldást kínál rengetegféle beállítási, testreszabási lehetőségének, beépített funkcióinak köszönhetően, így amennyiben neked nagyobb éttermed van, vagy pizzériád, esetleg pubod, kávézód, söröződ, cukrászdád, pékséged, hagyományos kocsmád vagy egészen kicsi, egyszemélyes büféd, fagyizód, szoftverünk időben és anyagilag mérhető segítséget tud nyújtani a mindennapi munkátok során a vendéglátó egység minden dolgozója számára.
Ügyfeleink visszajelzése alapján szoftverünk:
Egyszerű
Könnyen megtanulható
Felhasználóbarát
Ár-érték arányát tekintve kiváló
Ügyfélszolgálatunk:
segítőkész
gyors
ingyenes
Egyedi fejlesztési igények megvalósításában is partnerek vagyunk.
Online, internet segítségével szinte mindent meg tudunk oldani, így az ország bármely részén is van a vendéglátóhelyed, nem számít a fizikai távolság.
"Köszönök még egyszer mindent nektek, elképesztő, hogy ilyen sos-ben tudtatok nekünk segíteni, köszönöm!!!! Olyan jó érzés tudni, hogy Rátok MINDIG tudok számítani, ez felbecsülhetetlen!!!"
Viktória Bisztró
"Sokat gondolkodtunk rajta, hogy milyen vendéglátóst szoftver vásároljunk az újonnan épült Vértes Kapuja Rendezvényközpontunk számára. Vendéglátó egységünk többnyire rendezvényekből szeretné a jövőben fenntartani magát.
Olyan szoftvert kerestünk, ami egyszerűen, de pontosan tudja követni a raktárkészletünket, és az onnan történő mozgások nyomon követésére is kiválóan alkalmas. A szoftver fejlesztésekor a fejlesztők nagy gondot fordítottak arra, hogy minden vendéglátásban fontos információ bekerülhessen a rendszerbe. Így gyakorlatilag amennyiben szeretnénk minden jellemzőt be tudunk írni egy alapanyag mögé / beszállító, szállítási dátum, Elábé, Áfa, szavatossági idő, stb./. Így az alapanyagok nyomonkövethetősége minden szempontból adott.
A program használata egyszerű, logikus, jól felépített. A felszolgálók gyorsan megtanulták a használatát, és az ellenőrzési folyamatok is könnyen, egyértelműen végrehajthatóak. A Stand Mágus jó választás volt!
És még egy nagyon fontos dolog, hogy ha bármilyen kérdésünk felmerül a használat közben, akkor csak egy telefon, és nagyon kedves hölgyek adnak segítő tanácsokat nekünk, a további zökkenő mentes munkánkhoz.
Köszönjük Stand Mágus! Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki egy jól felépített, könnyen tanulható programmal szeretné vállalkozását sikerre vinni."
Vérteskapuja Rendezvényközpont, Tatabánya
"Köszönöm szépen az extrán rugalmas és segítőkész hozzá állásotokat, komolyan mondom ez nagyon ritka manapság és nagy szerepe van abban, hogy Titeket választottalak az elején."
Hámori Marcell, ÉgSzínKék, Balatonfüred
Móricz Sándor, Őrszem Fogadó
Reméljük, hogy ügyfeleink között köszönhetünk téged is!
Várjuk jelentkezésedet.
Kérj részletes tájékoztatást és árajánlatot!
Tekintsd meg Vendéglátó szoftverünk részletes leírását
Vendéglátó szoftver + saját weboldal AKCIÓ:
3 havi bérleti díj áráért 6 hónapig használhatod a StandMágus Vendéglátó Szoftvert
+ ha szükséged lenne egy saját weboldalra, az OnlineMágus Rendelő Szoftvert szintén 3 havi bérleti díj áráért 6 hónapig hónapig használhatod!
További kedvezmények Vendéglátó Szoftver esetén a leggyorsabbaknak:
ajándék (kliens) szoftver egy második gépre az első 6 hónapra
ajándék karbantartó szoftver
az üzembehelyezés díját megfelezzük!
Ajánlatunk visszavonásig érvényes!