Kérdésed van? Felhívunk és segítünk!

 

 

 

 

Határidő: 2024. 01. 01. - Segítünk a kötelező NTAK adatszolgáltatással kapcsolatban

A hatályos jogszabályok alapján 2024. január 1-től azoknak a vendéglátó helyeknek kell adatot szolgáltatni az NTAK felé, akiknek a vendéglátásból (szolgáltatási helyenként) származó árbevétele nettó 12 és 100 millió Ft között volt 2022-ben. 
(A nettó 100 milliós árbevételt elérő vendéglátóhelyek adatszolgáltatása már 2023. július 1-től elindult.)

 

Te felkészültél?

Elkészítetted a regisztrációt az NTAK felületén és van már NTAK adatszolgáltatásra alkalmas vendéglátó szoftvered? 

Ha a válaszod igen, akkor gratulálunk és nem kell tovább olvasnod.

Azonban, ha még csak most kezdtél ezzel a témával foglalkozni és teli vagy kérdésekkel, akkor jó helyen jársz!

 

Tedd fel kérdéseidet nekünk!

+ 36 70 650 1339

 

 

Stand-Mágus Kft - Vendéglátó szoftverek - A sikeres vendéglátásért

A Stand-Mágus Kft kifejezetten a vendéglátásban használatos szoftverek tervezésével, fejlesztésével és értékesítésével foglalkozik már 2009 óta.

Minthogy vendéglátósokat szolgálunk ki, a legfontosabb fejlesztési feladatunk jelenleg az, hogy szoftvereinket megfeleltessük a kötelező NTAK adatszolgáltatásnak, hogy az minél zökkenőmentesebben és ügyfeleink számára a lehető legegyszerűbben, legidő- és költséghatékonyabban valósulhasson meg.

​Mivel rengeteg olyan vendéglátó egység van, ahol még nem használtak korábban vendéglátó szoftvert, és most is csak a kötelező adatszolgáltatás miatt vezetik be (és így szükséges rosszként élik meg ezt a kötelezettséget), árainkkal és megoldásainkkal arra törekszünk, hogy a kötelező adatszolgáltatással járó adminisztrációs terhek egy részét levegyük ügyfeleink válláról és a lehető legkisebbb anyagi ráfordítással valósíthassák meg azt, ha már az ágazatot amúgy is annyi probléma sújtja.

 

A StandMágus Vendéglátó szoftver alapfunkciói:

A StandMágus Vendéglátó Szoftver alapmodulja tartalmazza helyben történő rendelések felvételét, kedvezményadással, szervízdíjkezeléssel és blokknyomtatási lehetőséggel, a meglévő termékek szerkesztését, új termékek létrehozását, a feltétkezelés beállítását, a munkanap nyitást és zárást (elszámoltatást), korlátlan számú felhasználói fiók kezelését a jogosultságok testreszabásával, és természetesen az adatszolgáltatást az NTAK felé. 

Ezzel a kötelező NTAK adatszolgáltatáson túl segíti, könnyíti a vendéglátó hely összes dolgozójának a munkáját, hiszen nem kell az árakat fejben tartani, nem kell számolni, a vendégek áttekinthető, tételes blokkot kapnak a rendelésükről, a konyhára azonnal beérkezik a rendelés (biztosan olvashatóan. :)), könnyedén megoldható a kedvezmény-adás, a különböző fizetési módokkal történő fizetés, a számlabontás,  és persze a nap végi elszámolás sem okoz problémát, hogy csak néhányat ragadjunk ki a számos előny közül.

Alap szoftverünk tartalmazza:

 helyben történő rendelések felvétele

 egyedi asztaltérkép

 kedvezményadás, szervízdíjkezelés

 munkanap nyitás és zárás

 blokknyomtatási lehetőség

 felhasználói fiók kezelés

termékek szerkesztése, létrehozása

NTAK adatszolgáltatás

 

Ajánlatunk:

NTAK adatszolgáltatásra alkalmas alap rendelő szoftverünk, mely minden típusú vendéglátó egység számára alkalmas, már havi nettó 6900 Ft-tól bérelhető és aktuális akciónk keretei között most 3 havi bérleti díjért 6 hónapig használható és csak arra az időszakra kell fizetni, amikor valóban használják a szoftvert. Utóbbi a szezonális jelleggel működő vendéglátó helyek számára kifejezetten előnyös. A 6 hónapos bérleti periódus lejárta után pedig meg is lehet vásárolni, akár az addig kifizetett bérleti díjak beszámításával. 

Ráadásul, hogy legalább ezen a területen lehessen előre tervezni, alapszoftverünk bérleti díját befagyasztjuk és 2 évig garantáltan nem emeljük

 

 

 

Automatikus adatszolgáltatás

Ügyfeleink az egész NTAK adatszolgáltatásból sokat nem fognak tapasztalni, mert automatikusan, a háttérben zajlik majd. A szükséges beállításokat követően, normál esetben, megfelelő internet kapcsolat megléte esetén semmit nem lehet majd észrevenni belőle a napi munka mellett, mert mindent "intéz" a szoftverünk. 

Érdekel a szoftveretek

+ 36 70 650 1339 

Szükséges eszközök

Említettük, hogy arra törekszünk, hogy a lehető legegyszerűbben és legköltséghatékonyabban oldjuk meg a kötelező NTAK adatszolgáltatást.

Szoftverünk saját számítógépen, laptopon is működtethető, érintőkijelzős monitor nélkül is, de természetesen széles eszközkínálattal állunk ügyfeleink rendelkezésére, a használt PC-ktől kezdve a kifejezetten vendéglátóipari célokra kifejlesztett POS terminálokig minden típusú számítógépet, normál és érintőkijelzős monitorokat, nyomtatókat, vevő- és pincérhívókat, pénztárgépeket, stb, tehát mindent, ami a szoftverünk működéséhez szükséges lehet, megtalálsz nálunk. A jelenleg használt pénztárgéped cseréjére sincs szükség, önállóan is használható tovább, de több típussal összekapcsoltan is működik szoftverünk. Ennek megfeleleően, ha rendelkezésedre áll NTAK adatszolgáltatásra használható saját laptop vagy számítógép, akkor elegendő lehet egy egyszerű blokknyomtató, mely már bruttó: 39 900 Ft-os áron elérhető nálunk. Persze, ha nem akarsz nyomtatni, még erre sincs szükséged (de szerintünk nem árt.)

 

Komplexebb rendszert keresel?

StandMágus Vendéglátó Szoftver egy másfél évtizede folyamatosan fejlesztett komplett rendelésfelvételi, raktárkészletkezelő,  ügyviteli szoftver, melynek segítségével a vendéglátó tevékenységhez kapcsolódó valamennyi ügyviteli feladat gyorsan és hatékonyan végrehajtható.

Alapszoftverünk igény esetén bármikor kiegészíthető az árlistánkban szereplő további modulokkal: házhozszállítás, készletkezelés, statisztikák, menüztetés, telefonos rendelésfelvétel, webáruház (rendelő felület szerkeszthető weboldallal). 

 

Hogyan segítünk?

A támogatásunk és a közös munka már elkezdődik akkor, amikor felveszed velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén. Egy teljesen ingyenes tanácsadás alkalmával végigbeszéljük az elképzeléseidet, igényeidet, a vendéglátóhelyed adottságait és annak megfelelően elkészítünk egy testreszabott ajánlatot.

A tanácsadás vagy a bemutatótermünkben zajlik egy finom kávé mellet (amikor eszközöket is tudunk mutatni működés közben) vagy online, interneten keresztül.

A tanácsadást az esetek nagy részében összekötjük egy szoftverbemutatóval is.

Ha tetszik a szoftverünk és az ajánlatunk elfogadásra kerül, leszerződünk.

A rendszerünket minden esetben értékesítésre készen adjuk át, azaz elkészítjük a tőled kapott információk alapján a kizárólag a te adataidat tartalmazó adatbázist.

Saját eszköz használata esetén szoftverünket online telepítjük, a tőlünk vásárolt eszközöket pedig telepítve küldjük el postai úton vagy személyes betanítási igény esetén, személyesen visszük el hozzád.

Természetesen megtanítunk a szoftver használtára, mely a tanácsadáshoz hasonlóan lehet online (ez a költséghatékonyabb megoldás), de igény esetén a helyszíni kiszállítással is történhet.

A betanítást követően egy gyakorló időszak veszi kezdetét, melynek hosszát ti határozzátok meg.

A munkátokat és a tanulást közel 400 oldalas, képekkel illusztrált használati útmutatóval és videókkal segítjük.  

Ügyfélszolgálatunk munkaidőben ingyenesen áll a rendelkezésésetekre bármilyen kérdéssel, kéréssel kapcsolatban.

Munkaidőn kívül pedig vészhelyzeti ügyeletet tartunk fenn.

 

Mutassátok meg a szoftvereteket!

+ 36 70 650 1339

 

Céljaink, terveink

Minden egyes fejlesztésünknél az egyszerűséget, hatékonyságot, hasznosságot tartjuk célként szem előtt. Fejlesztéseinket alapvetően ügyfeleink visszajelzései alapján tervezzük és ütemezzük. Az idei évre az NTAK adatszolgáltatáson túl két fő irányt jelöltünk ki. Az egyik az automatizálás, ahol csak lehet, hogy kisebb személyzettel is zökkenőmentes legyen a munka. Ezt egyrészt külső szolgáltatók szoftvereinek integrációjával kívánjuk megvalósítani, másrészt  természetesen saját szoftverünkön belüli fejlesztésekkel. Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően például a vendégek egy QR kód beolvasását követően a saját telefonjukról tudnak rendelést leadni és akár online ki is fizetni azt.

A másik irányunk pedig egy új felhő alapú szoftver elkészítése, melyben ötvözzük az elmúlt 15 év tapasztalatát a legmodernebb technikai megoldásokkal, ezzel azoknak a jelenlegi és jövőbeli ügyfeleinknek kívánunk megfelelni, akik a felhőalapú adattárolást és szolgáltatásokat preferálják, hogy akár egy mobiltelefonról is lebonyolítható legyen az ellenőrzés, a beszerzés vagy akár az egész üzlet irányítása.

 

Miért mi?

A StandMágus Vendéglátó Szoftver az ágazat minden szereplőjének optimális megoldást kínál rengetegféle beállítási, testreszabási lehetőségének, beépített funkcióinak köszönhetően, így amennyiben neked nagyobb éttermed van, vagy pizzériád, esetleg pubod, kávézód, söröződ, cukrászdád, pékséged, hagyományos kocsmád vagy egészen kicsi, egyszemélyes büféd, fagyizód, szoftverünk időben és anyagilag mérhető segítséget tud nyújtani a mindennapi munkátok során a vendéglátó egység minden dolgozója számára.

 

Ügyfeleink visszajelzése alapján szoftverünk:

Egyszerű

Könnyen megtanulható

Felhasználóbarát

Ár-érték arányát tekintve kiváló

 

Ügyfélszolgálatunk:

segítőkész

gyors

ingyenes

 

 

Egyedi fejlesztési igények megvalósításában is partnerek vagyunk.

Online, internet segítségével szinte mindent meg tudunk oldani, így az ország bármely részén is van a vendéglátóhelyed, nem számít a fizikai távolság.

 

Ha mindez nem győzött még meg, hogy felvedd velünk a kapcsolatot és megnézd a szoftverünket, álljon itt néhány ügyfél vélemény a teljesség igénye nélkül:

"Köszönök még egyszer mindent nektek, elképesztő, hogy ilyen sos-ben tudtatok nekünk segíteni, köszönöm!!!! Olyan jó érzés tudni, hogy Rátok MINDIG tudok számítani, ez felbecsülhetetlen!!!"

Viktória Bisztró

 

"Sokat gondolkodtunk rajta, hogy milyen vendéglátóst szoftver vásároljunk az újonnan épült Vértes Kapuja Rendezvényközpontunk számára. Vendéglátó egységünk többnyire rendezvényekből szeretné a jövőben fenntartani magát.

Olyan szoftvert kerestünk, ami egyszerűen, de pontosan tudja követni a raktárkészletünket, és az onnan történő mozgások nyomon követésére is kiválóan alkalmas. A szoftver fejlesztésekor a fejlesztők nagy gondot fordítottak arra, hogy minden vendéglátásban fontos információ bekerülhessen a rendszerbe. Így gyakorlatilag amennyiben szeretnénk minden jellemzőt be tudunk írni egy alapanyag mögé / beszállító, szállítási dátum, Elábé, Áfa, szavatossági idő, stb./. Így az alapanyagok nyomonkövethetősége minden szempontból adott.

A program használata egyszerű, logikus, jól felépített. A felszolgálók gyorsan megtanulták a használatát, és az ellenőrzési folyamatok is könnyen, egyértelműen végrehajthatóak. A Stand Mágus jó választás volt!

És még egy nagyon fontos dolog, hogy ha bármilyen kérdésünk felmerül a használat közben, akkor csak egy telefon, és nagyon kedves hölgyek adnak segítő tanácsokat nekünk, a további zökkenő mentes munkánkhoz.

Köszönjük Stand Mágus! Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki egy jól felépített, könnyen tanulható programmal szeretné vállalkozását sikerre vinni."

 

Vérteskapuja Rendezvényközpont, Tatabánya

 

 

"Köszönöm szépen az extrán rugalmas és segítőkész hozzá állásotokat, komolyan mondom ez nagyon ritka manapság és nagy szerepe van abban, hogy Titeket választottalak az elején."

 

Hámori Marcell, ÉgSzínKék, Balatonfüred

 

 

"A program ára miatt döntöttünk a megvásárlás mellett, azonban sokkal többet kaptunk tőle. A vendéglátó szoftvert már több éve használjuk, és el sem tudjuk képzelni hogy milyen lenne nélküle dolgozni. Felgyorsította a konyha működését, a kiszolgálást és a napi forgalom összesítését. A vendégek igényes, sorszámmal ellátott rendelésösszesítőt kapnak, melyek alapján szólítani tudjuk őket. A program használatát könnyen megtanulja bárki, logikus felépítése miatt nem okozott eddig különösebb problémát. 
Az ügyfélszolgálat példaértékű, mindig gyors választ kaptunk kérdéseinkre és bármilyen felmerülő extra igényünket teljesíteni tudták a Lányok (ez a szoftver személyre szabhatóságának is köszönhető). A program telepítését és a betanítást is távolról végzik, ezzel időt és pénzt spórolva az ügyfélnek.
Eddig is ajánlottuk és továbbra is ajánlani fogjuk minden érdeklődőnek!"
 
Balázs Bisztró, Zamárdi
 
 
„Távolról működtetem fogadómat. Ehhez pedig elengedhetetlen egy jól működő informatikai kontroll, amellyel kézbentartom a távoli eseményeket, tevékenységeket. Ezen feladathoz találtam meg immár hat éve a Stand-Mágus rendszerét.”
 

Móricz Sándor, Őrszem Fogadó

 

Reméljük, hogy ügyfeleink között köszönhetünk téged is!

 

Várjuk jelentkezésedet.

 

Kérj részletes tájékoztatást és árajánlatot!

Tekintsd meg Vendéglátó szoftverünk részletes leírását